Dołącz do czytelników
Brak wyników

love to talk nową agencją social media

Artykuł | 13 września 2016 |
189
Na polskim rynku zadebiutowała nowa agencja social media – love to talk. Na jej czele stoi Antonino de Gregorio, który przeszedł do nowo utworzonej agencji z UPC Polska.

Na polskim rynku zadebiutowała nowa agencja social media – love to talk. Na jej czele stoi Antonino de Gregorio, który przeszedł do nowo utworzonej agencji z UPC Polska.

POLECAMY

love to talk oferuje swoim klientom m.in. doradztwo strategiczne w zakresie obecności w social media, obsługę profili w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, kreację, kontent i wideo, tworzenie dedykowanych aplikacji konkursowych, oraz współpracę z influencerami.

Na czele kilkuosobowego zespołu agencji stoi Antonino de Gregorio, który przez ostatnie 5 lat pracował w UPC Polska, gdzie odpowiadał  m.in. za kompleksowe działania firmy w mediach społecznościowych, projekty wizerunkowe, relacje z nadawcami telewizyjnymi, czy komunikację zewnętrzną. W lutym tego roku opracował koncept i wdrożył całościowo kampanię teaserową przy premierze nowych kanałów – Eleven Sports Network do oferty operatora. Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskich i brytyjskich agencjach PR. Współpracował m.in. z Harrogate City Council, Leeds City Council, czy przy projektach Burn, Sikorsky oraz World Cyber Games.

- Zespół love to talk wywodzi się z branży reklamy online i telewizyjnej, public relations oraz social media. To pozwala...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy