Na polskim rynku zadebiutowała nowa agencja social media – love to talk. Na jej czele stoi Antonino de Gregorio, który przeszedł do nowo utworzonej agencji z UPC Polska.
POLECAMY
love to talk oferuje swoim klientom m.in. doradztwo strategiczne w zakresie obecności w social media, obsługę profili w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, kreację, kontent i wideo, tworzenie dedykowanych aplikacji konkursowych, oraz współpracę z influencerami.
Na czele kilkuosobowego zespołu agencji stoi Antonino de Gregorio, który przez ostatnie 5 lat pracował w UPC Polska, gdzie odpowiadał m.in. za kompleksowe działania firmy w mediach społecznościowych, projekty wizerunkowe, relacje z nadawcami telewizyjnymi, czy komunikację zewnętrzną. W lutym tego roku opracował koncept i wdrożył całościowo kampanię teaserową przy premierze nowych kanałów – Eleven Sports Network do oferty operatora. Wcześniej zdobywał doświadczenie w polskich i brytyjskich agencjach PR. Współpracował m.in. z Harrogate City Council, Leeds City Council, czy przy projektach Burn, Sikorsky oraz World Cyber Games.
- Zespół love to talk wywodzi się z branży reklamy online i telewizyjnej, public relations oraz social media. To pozwala...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!