Pozyskanie leadów sprzedażowych w sektorze B2B to nie lada wyzwanie. Dotarcie do firm potencjalnie zainteresowanych danym produktem lub usługą, jest zwykle trudniejsze niż w przypadku sektora B2C. Największą różnicą jest znacznie dłuższy i bardziej metodyczny proces zakupowy. Nie liczy się tutaj tylko zainteresowanie produktem, a również dotarcie do osób decyzyjnych w danej firmie. Choć to długa droga, to dobrze zaplanowana, może przynieść wymierne korzyści. Nie ma gotowych rozwiązań, które gwarantują sukces w każdej firmie, ale w przypadku działań w internecie jest pewien proces, który sprawdzi się w przypadku wielu usług i produktów. Opowiada o nim Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS.
POLECAMY
Namierz target
Droga ku pozyskaniu leada B2B powinna rozpocząć się od zadania sobie pytania: “kto może być naszym potencjalnym klientem?” Od razu musimy być świadomi, kto w interesujących nas firmach jest odpowiedzialny za pozyska...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!