Konferencja Lunch z e-commerce jest organizowana od 2018 roku z myślą o właścicielach, prezesach, managerach i praktykach e-commerce, chcących rozwijać swoją wiedzę w obszarze e-handlu i digital marketingu.
POLECAMY
Wrześniowa edycja Konferencji odbędzie się pod hasłem: „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce”.
BANI to czasy kruche, niespokojne, nieliniowe i niezrozumiałe, na które w biznesie sztuką jest znaleźć właściwą odpowiedź. Konferencja będzie doskonałą okazją do tego, by jej poszukać. W trakcie wydarzenia odbędą się merytoryczne i inspiracyjne prelekcje ekspertów branży e-handlu w Polsce.
Udział w Konferencji to szansa na to, by dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać potencjał sprzedażowy w firmie, spojrzeć na swoją działalność w szerszym kontekście, poznać skuteczne sposoby optymalizacji kosztów w e-commerce i odkryć moc zespołu, by zwiększyć efektywność sprzedaży.
5 powodów, dla których warto wziąć udział w wydarzeniu
Uczestnicy Konferencji zyskają:
- 100% praktycznej i aktualnej wiedzy od specjalistów w obszarze digital marketingu i e-commerce – wydarzenie będzie pełne merytorycznych informacji i wskazówek, które można wykorzystać we własnym e-biznesie.
- Dawkę inspiracji – konferencja to solidna porcja wiedzy o nowych trendach i innowacjach, których stosowanie wspiera utrzymanie konkurencyjności w branży e-handlu.
- Wiedzę na temat praktyk wykorzystywanych przez marki, które osiągnęły sukces w branży – uczestnicy będą mogli poznać perspektywę innych przedsiębiorców działających w branży i dowiedzieć się więcej o stosowanych przez nich praktykach.
- Okazję do networkingu wśród otwartej społeczności – konferencja jest idealną okazją do wymiany know-how i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. To szansa na wymianę doświadczeń, myśli i pomysłów wśród profesjonalistów branży e-commerce.
- Wskazówki od liderów z branży e-commerce – w trakcie wydarzenia wystąpią czołowi eksperci z branży handlu elektronicznego, którzy podzielą się efektywnymi rozwiązaniami, wykorzystywanymi w swojej pracy.
Kto powinien wziąć udział w Konferencji?
- Właściciele e-commerce, chcący odkryć potencjał digital marketingu w swojej firmie.
- Prezesi Zarządu, którzy poszukują eksperckiej wiedzy i inspiracji.
- Przedstawiciele kadry zarządzającej najwyższego szczebla, chcący z sukcesem rozwijać e-biznes.
- Przedsiębiorcy, szukający skutecznych sposobów na maksymalizację sprzedaży w e-commerce.
- Managerowie e-sklepów, chcący odkryć tajniki skutecznej promocji w sieci.
- Praktycy e-biznesu, którzy chcą wprowadzić swoje działania na jeszcze wyższy poziom.
Kto wystąpi w trakcie 7. edycji Konferencji Lunch z e-commerce?
- Greg Albrecht, Przedsiębiorca, Mentor, Doradca, Albrecht&Partners
- Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, Martes Sport
- Paulina Wiesiołek, Country Marketing Managerka, GetResponse
- Daniel Trost, Channel Partner Sales Director MEA & CEE, Microsoft
- Róża Szafranek, Founder & CEO, HR Hints
- Mateusz Buczkowski, T-shaped Marketer & Marketing Trainer, Freelancer
- Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu, Ideo Force
- Paweł Szczyrek, Creative&Content Manager, Ideo Force
Jak dołączyć do grona uczestników Konferencji? Pigułka informacji
Wydarzenie: 7. edycja Konferencji Lunch e-commerce
Kiedy? 8.09.2023, godz. 10.00 - 17.00
Gdzie? Kampus UTH przy ul. Jutrzenki 135, Warszawa
Program i bilety: https://lunchzecommerce.pl/
Ważna informacja: Magazyn Online Marketing jest partnerem tej wyjątkowej Konferencji, dlatego naszym sympatykom i odbiorcom, oferujemy specjalny kod rabatowy na zakup biletów! Przy zakupie biletu wystarczy wpisać kod: MOM50, który obniży cenę biletu o 50%!
Zarówno w imieniu swoim, jak i organizatora – serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Konferencji!