Klient klientowi nierówny - rzecz o odbiorcach programów lojalnościowych B2B

Aktualności
Co zrobić, żeby partner biznesowy został ambasadorem naszej marki? Kluczem do sukcesu jest zbudowanie relacji opartych nie tylko na wynikach sprzedaży, ale na współpracy, doradztwie i partnerstwie.

Co zrobić, żeby partner biznesowy został ambasadorem naszej marki? Kluczem do sukcesu jest zbudowanie relacji opartych nie tylko na wynikach sprzedaży, ale na współpracy, doradztwie i partnerstwie.

POLECAMY

Programy lojalnościowe są jednym ze skuteczniejszych narzędzi, które realizują te cele. Istotny jest jednak mechanizm uwzględniający specyfikę klientów i branży. Pozyskiwanie przychylności, a co za tym idzie lojalności partnerów biznesowych nie jest łatwe. Po pierwsze, zwykle jest to bardzo zróżnicowana grupa, bo mogą być wśród nich np. hurtownie, dystrybutorzy, przedsta...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy