Dołącz do czytelników
Brak wyników

Klienci chcą być obsługiwani w sieci. Czy instytucje zauważają to zjawisko?

Artykuł | 30 sierpnia 2016 |
202
69 instytucji – 23 banki, 4 telekomy i 42 ubezpieczycieli – zostało wziętych pod lupę w badaniu Instytucja roku sprawdzającym jakość obsługi w ich zdalnych kanałach kontaktu. Liderami po trzeciej edycji badania są Bank Zachodni WBK, PZU i T-Mobile.

69 instytucji – 23 banki, 4 telekomy i 42 ubezpieczycieli – zostało wziętych pod lupę w badaniu Instytucja roku sprawdzającym jakość obsługi w ich zdalnych kanałach kontaktu. Liderami po trzeciej edycji badania są Bank Zachodni WBK, PZU i T-Mobile.

POLECAMY

„Instytucja roku ma na celu promowanie i rozpowszechnianie najlepszych praktyk, które mogą przyczynić się do poprawy jakości obsługi klienta. O wygranej decyduje średni wynik z sześciu edycji badania, odbywającego się cyklicznie, co dwa miesiące” – informuje w wywiadzie dla serwisu infoWire.pl Marcin Łukaszewski z portalu Mojebankowanie.pl przeprowadzającego badanie.

Coraz mniejsze grono Polaków udaje się do placówki banku czy ubezpieczyciela, aby rozwiązać swój problem. „Oczekujemy zdalnej obsługi: realizacji naszych potrzeb finansowych przez contact center czy doradcę w kanale online” – podkreśla Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej Banku Zachodniego WBK. Przez zdalne kanały kontaktu, bez wychodzenia z domu, możemy np. wziąć kredyt, a bezpiecz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy