Dołącz do czytelników
Brak wyników

#Kierunek Finlandia - nowa platforma konsumencka marki FinlandiaŸ Vodka

Artykuł | 18 grudnia 2014 |
246
Trwa konkurs #Kierunek Finlandia, sygnowany marką FinlandiaŸ Vodka. Dedykowana platforma www.kierunekfinlandia.pl, w ramach której prowadzony jest konkurs, wspierana jest działaniami we wszystkich kanałach komunikacji. Dwie osoby będą mogły zabrać aż trójkę swoich przyjaciół w prawdziwie zimową przygodę za koło podbiegunowe. Za działania odpowieda agencja Tribal DDB Warszawa.

Trwa konkurs #Kierunek Finlandia, sygnowany marką FinlandiaŸ Vodka. Dedykowana platforma www.kierunekfinlandia.pl, w ramach której prowadzony jest konkurs, wspierana jest działaniami we wszystkich kanałach komunikacji. Dwie osoby będą mogły zabrać aż trójkę swoich przyjaciół w prawdziwie zimową przygodę za koło podbiegunowe. Za działania odpowieda agencja Tribal DDB Warszawa.

POLECAMY

Na początku listopada wystartował konkurs #Kierunek Finlandia, prowadzony pod marką FinlandiaŸ Vodka. Aby wziąć w nim udział należy kupić jeden z produktów marki FinlandiaŸ Vodka, zachować paragon i zalogować się na stronie www.kierunekfinlandia.pl. W ramach zgłoszenia wystarczy opisać swoją najbardziej niezwyczajną imprezę, aby wziąć udział w rywalizacji. Co tydzień wybieranych będzie 5 najlepszych propozycji, które wyróżnione zostaną specjalnymi zestawami imprezowymi. Ze wszystkich nagrodzonych odpowiedzi nadesłanych do 31 stycznia 2015 r. jury wybierze dwa najlepsze opisy. Ich autorzy będą mogli zabrać w marcu 2015 roku troje swoich przyjaciół w podróż życia do Finlandii.

#Kierunek Finlandia to akcja, która daje niepowtarzalną okazję do tego, aby doświadczyć pozytywnych emocji, które współtworzą świat FinlandiaŸ Vodka. 
Po raz pierwszy konsumentci będą mogli poczuć nieprawdopodobną magię kraju,
w którym niezmiennie produkowana jest nasza wódka - mówi Małgorzata Infeld, Senior Brand Manager FinlandiaŸ Vodka. P...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy