Trwa konkurs #Kierunek Finlandia, sygnowany marką Finlandia Vodka. Dedykowana platforma www.kierunekfinlandia.pl, w ramach której prowadzony jest konkurs, wspierana jest działaniami we wszystkich kanałach komunikacji. Dwie osoby będą mogły zabrać aż trójkę swoich przyjaciół w prawdziwie zimową przygodę za koło podbiegunowe. Za działania odpowieda agencja Tribal DDB Warszawa.
POLECAMY
Na początku listopada wystartował konkurs #Kierunek Finlandia, prowadzony pod marką Finlandia Vodka. Aby wziąć w nim udział należy kupić jeden z produktów marki Finlandia Vodka, zachować paragon i zalogować się na stronie www.kierunekfinlandia.pl. W ramach zgłoszenia wystarczy opisać swoją najbardziej niezwyczajną imprezę, aby wziąć udział w rywalizacji. Co tydzień wybieranych będzie 5 najlepszych propozycji, które wyróżnione zostaną specjalnymi zestawami imprezowymi. Ze wszystkich nagrodzonych odpowiedzi nadesłanych do 31 stycznia 2015 r. jury wybierze dwa najlepsze opisy. Ich autorzy będą mogli zabrać w marcu 2015 roku troje swoich przyjaciół w podróż życia do Finlandii.
#Kierunek Finlandia to akcja, która
daje niepowtarzalną okazję do tego, aby doświadczyć pozytywnych emocji, które
współtworzą świat Finlandia Vodka.
Po raz pierwszy konsumentci będą mogli poczuć nieprawdopodobną magię kraju,
w którym niezmiennie produkowana jest nasza wódka - mówi Małgorzata Infeld, Senior
Brand Manager Finlandia Vodka. P...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!