Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kampania telewizyjna BMW ConnectedDrive od OS3

Artykuł | 20 marca 2014 |
82
Ruszyła nowa kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive przygotowana przez OS3. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w telewizji, kinie oraz Internecie. Na potrzeby projektu powstał innowacyjny serwis: www.connecteddrive.pl.

Ruszyła nowa kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive przygotowana przez OS3. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w telewizji, kinie oraz Internecie. Na potrzeby projektu powstał innowacyjny serwis: www.connecteddrive.pl.

OS3 jest odpowiedzialna za realizację kampanii promującej technologię BMW ConnectedDrive. Agencja zajęła się, na podstawie materiałów centrali BMW, adaptacją 4 spotów reklamowych do telewizji i kina oraz 7 spotów viralowych do kampanii internetowej. Głównym celem spotów wizerunkowych jest promocja BMW jako marki innowacyjnej poprzez pokazanie trzech funkcji BMW ConnectedDrive: RTTI (Real Time Traffic Information), BMW Online oraz Systemu Informacyjnego (Concierge Services). Ich emisja w telewizji obejmuje kanały TVP1, TVP tematyczne, Polsat, Polsat tematyczne, TVN, TVN tematyczne, Discovery, Discovery Science, natomiast w kinach sieci Kinads i Nam.

Agencja odpowiada również za realizację dedykowa...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy