Ruszyła nowa kampania BMW promująca technologię BMW ConnectedDrive przygotowana przez OS3. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w telewizji, kinie oraz Internecie. Na potrzeby projektu powstał innowacyjny serwis: www.connecteddrive.pl.
POLECAMY
OS3 jest odpowiedzialna za realizację kampanii promującej technologię BMW ConnectedDrive. Agencja zajęła się, na podstawie materiałów centrali BMW, adaptacją 4 spotów reklamowych do telewizji i kina oraz 7 spotów viralowych do kampanii internetowej. Głównym celem spotów wizerunkowych jest promocja BMW jako marki innowacyjnej poprzez pokazanie trzech funkcji BMW ConnectedDrive: RTTI (Real Time Traffic Information), BMW Online oraz Systemu Informacyjnego (Concierge Services). Ich emisja w telewizji obejmuje kanały TVP1, TVP tematyczne, Polsat, Polsat tematyczne, TVN, TVN tematyczne, Discovery, Discovery Science, natomiast w kinach sieci Kinads i Nam.
Agencja odpowiada również za realizację dedykowanego serwisu. Strona w całości została poświęcona prezentacji systemu BMW ConnectedDrive. Dzięki niestandardow...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!