Kampania edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach” ze złotą nagrodą w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017
Kampania
edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach”, realizowana przez Grupę On Board Think
Kong dla ZT „Kruszwica”, zdobyła złotą nagrodę w konkursie Power of
Content Marketing Awards – Szpalty
Roku 2017 w kategorii „Content Marketing – FMCG”.
Kampania
edukacyjna „Poznaj się na tłuszczach”, realizowana przez Grupę On Board Think
Kong dla ZT „Kruszwica”, zdobyła złotą nagrodę w konkursie Power of
Content Market...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!