Jakie są formaty reklamy na LinkedInie?

Otwarty dostęp Reklama na LinkedInie

Jak pisze Artur Jabłoński, specjalista w tej dziedzinie, w książce „Skuteczna reklama na LinkedIn”, jest to skomplikowane zagadnienie, ponieważ część z nich to po prostu warianty tego samego. Brzmi poważnie? Po przeczytaniu poniższego tekstu wszystko stanie się bardziej zrozumiałe.

POLECAMY


Ten system nie jest do końca jasny, ponieważ część elementów związanych z celem reklamowym ma wpływ na sposób, w jaki działa poszczególny format. Albo wybór formatu ma wpływ na to, co de facto będziemy w stanie zrobić z daną reklamą.

Mam nadzieję, że ten krótki poradnik, w którym przeprowadzę Cię krok po kroku przez każdy element i każdy z formatów, pomoże Ci zorientować się w tym, co jest możliwe. Powiem Ci także, który z tych formatów sam wykorzystuję i polecam najczęściej, a z których, według mnie, możesz zrezygnować. Pamiętaj, że na etapie wyboru i tworzenia Twojej reklamy powinieneś dokładnie przeanalizować, jak wybór celu reklamowego wpływa na listę Twoich formatów. Niektóre z nich będą bowiem dostępne tylko w określonych celach. Warto więc to dokładnie sprawdzić, żeby uniknąć nieporozumień w późniejszej części.

Reklama tekstowa

To pierwszy format, któremu warto się przyjrzeć. Gdybym miał powiedzieć, czy lubię go wykorzystywać, to odpowiedziałbym — niespecjalnie. Jest to w pewnym sensie odpowiednik prawej kolumny na Facebooku. Aczkolwiek może się również wyświetlać w innych miejscach,...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy