Jaka będzie przyszłość reklamy?

Aktualności
Uciążliwe, wszędobylskie, głośne, śledzące, nietrafione, irytujące, a mimo to wciąż skuteczne. Reklamy. Nikt ich nie lubi, a Polacy chyba szczególnie, skoro jesteśmy w światowej czołówce użytkowników programów blokujących reklamy w internecie. A co by było gdyby zamiast reklam przychodziły do klientów spersonalizowane komunikaty odpowiadające ich potrzebom w danym momencie?

Najnowsze raporty nie pozostawiają złudzeń. Według Hubspot & Adblock Plus aż 84% respondentów twierdzi, że wyjątkowo uciążliwe reklamy zniechęcają ich do strony, która na nie zezwala, a 83% to samo uważa o reklamujących się w ten sposób markach. 79% badanych czuje też, że są śledzeni, bo dostają reklamy produktów, które już kupili, co nie ma sensu również z punktu widzenia sprzedawcy. Mało tego, 56% pytanych uważa, że współczesne reklamy obrażają ich inteligencję!

POLECAMY

 

Skoro reklamy w interneci...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy