Jak zdobyć serca millenialsów?

Aktualności
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość i potrafią idealnie dopasować się do zmieniającego się świata. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić? Jakie reklamy wywierają na nich wpływ i przekładają się na zakupy?

Millenialsów przedstawia się jako osoby nieodpowiedzialne, nielojalne, żyjące chwilą oraz takie, które nie chcą poddawać się sztywnym ramom i są przekonane o swojej wyjątkowości. Te dosyć silne stereotypy niszczą opinię o ludziach, którzy przecież posiadają też wiele zalet i wartościowych umiejętności. Należy pamiętać, że to obywatele „globalnej wioski”, potrafiący bardzo szybko i sprawnie komunikować się ze swoimi przyjaciółmi i rodziną w skali masowej. Często mają znajomych na całym świecie, z którymi rozmawiają, odwiedzają ich i czerpią od nich inspiracje. Pokolenie Y to osoby, które czują potrzebę zmian, nowych wyzwań, dlatego też zazwyczaj nie mają problemu z przeprowadzką z jednego kraju do innego, np. w celach zawodowych. Potrafią również, jeśli istnieje t...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy