Dobrze, że to tylko pierwszy rzut oka, bo rzeczywistość wcale nie musi tak wyglądać.
Myśląc reklama na YouTubie z małym budżetem, od razu przychodzi do głowy kolejna myśl... Jeśli masz do dyspozycji: szybko, tanio i dobrze, to te trzy cechy można połączyć w pary, ale w trójkącie nie chcą ze sobą współżyć.
Mały budżet będzie więc od nas wymagał nieco kreatywności. Ale to dobrze. Dokładając później efekt skali, czyli dosypując kasy do budżetu, wyniki mogą być już tylko lepsze!
Wróćmy jednak do konkretów. Niskobudżetową reklamę na YouTubie możemy zrobić na dwa sposoby. Pierwszy to organiczne budowanie kanału i inwestowanie budżetu przede wszystkim w tworzenie filmów. Drugi to reklama pay-per-click i tu płacimy YouTubowi za to, by pokazywał nasze filmy potencjalnym klientom.
Jest jeszcze trzecia droga – miks tych dwóch rozwiązań. Ale o tym opowiem na koniec.
POLECAMY
Opcja 1.: Reklama organiczna na YouTubie
Na pierwszy ogień weźmy reklamę organiczną.
Dla kogo jest taka forma reklamy?
- Masz więcej czasu niż pieniędzy.
- Zależy Ci na długofalowym budowaniu silnej pozycji firmy.
- Chcesz mieć źródło pozyskiwania klientów na długie lata.
- Możesz poczekać nawet kilka miesięcy na pierwszych klientów z tego źródła.
Wybór tej drogi promowania firmy na YouTubie jest czymś, co polecam wszystkim. J...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!