Eventy na Facebooku
POLECAMY
Wciąż najprostszym sposobem na przyciągnięcie publiczności jest promowanie wydarzenia na Facebooku. Tam w bardzo prosty sposób można dodawać informacje o koncercie czy meczu, zapowiadać gwiazdy i organizować tematyczne konkursy. Opcja “Zaproś znajomych” jest bardzo przydatna. Osoby, które będą zainteresowane wydarzeniem, mogą liczyć też na przypomnienia - szczególnie wskazane w okresie wakacji i wówczas, gdy natłok imprez jest duży. Jeżeli jest to kolejna edycja, warto zamieścić relację z poprzednich. Można także skorzystać z live’ów i pokazać przygotowania, trochę ujęć zza kulis zawsze budzi ciekawość
Poza nagłaśnianiem wydarzenia na portalu warto zainwestować jeszcze w jego reklamę. Można też włączyć w to remarketing - nie zawsze bowiem chętni od razu decydują się wziąć udział w danym przedsięwzięciu.
Jeżeli chcemy skupić uwagę internautów na dłużej, niezbędne będzie stworzenie profilu imprezy. Ciekawym i wartym uwagi jest profil Open’erFestival. Komunikacja odbywa się cały rok, i mimo że jesteśmy już po tegorocznej edycji, to zamieszczamy content, który dotyczy nie tylko tego co było, ale i tego co będzie w 2018. Wprawdzie następne koncerty odbędą się dopiero za rok, ale już zabiega się o festiwalową publiczność, skupia wokół siebie i podtrzymuje jej zainteresowanie. Należy pamiętać o przekazywaniu wszystkich niezbędnych informacji, zwłaszcza organizacyjnych, takich jak miejsce, godzina, data, program czy możliwości zakupienia biletów.
Eventy na Instagramie
Instagram jako narzędzie promowania eventów szczególnie przydaje się w odniesieniu do pokolenia milenialsów. Stworzenie hasztagów określających festiwal czy inne wydarzenie pomoże w znalezieniu interesujących nas zdjęć. Obecnie młodzi ludzie traktują Instagram jako swoisty album dostępny dla każdego, a że lubią się chwalić udziałem w różnorodnych imprezach, z pewnością Instagram będzie świetnym kanałem przekazu informacji i emocji. Im ciekawsza atrakcja, scenografia, główni aktorzy przedsięwzięcia, tym więcej fotek obrazujących imprezę. Dobrze jest też używać RTM i w czasie rzeczywistym kontaktować się z osobami, które uczestniczą w evencie - na pewno zapamiętają one pozytywny kontakt z organizatorami. Wystarczy podziękować za obecność czy zapytać o wrażenia. Podobnie jak i na Facebooku warto zastanowić się nad reklamą płatną.
Eventy na Twitterze
Z rozlicznych wydarzeń Twitter upodobał sobi...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!