Aby działania marketingowe w biznesie online były skuteczne powinny wykraczać poza tak oczywiste cele jak znalezienie się w Top 10 wyników wyszukiwania czy pozyskanie ruchu na stronę. Kluczem do sukcesu w przypadku działalności e-commerce jest koncentracja na użytkowniku i podejście Human to Human (H2H), a jedno z narzędzi, które pozwala lepiej zrozumieć klientów to ścieżka klienta, czyli tzw. customer journey.
POLECAMY
Klient – czy rzeczywiście go znasz?
Niezależnie od produktu czy usługi online przebieg kupna jest bardzo podobny i wykracza poza internet. Mówimy wtedy o zjawisku ROBO – reseach online buy offline i research offilne buy online. Rozrysowanie całego procesu od zaistnienia potrzeby aż po obsługę pozakupową pozwala określić tzw. punkty styku klienta z...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!