Jak poznać swojego klienta dzięki customer journey?

Aktualności
Customer Journey to pojęcie, które powinien znać każdy właściciel sklepu internetowego. Na czym polega optymalna ścieżka obsługi klienta? Jak dzięki temu procesowi zwiększyć zyski w swoim biznesie online?

Aby działania marketingowe w biznesie online były skuteczne powinny wykraczać poza tak oczywiste cele jak znalezienie się w Top 10 wyników wyszukiwania czy pozyskanie ruchu na stronę. Kluczem do sukcesu w przypadku działalności e-commerce jest koncentracja na użytkowniku i podejście Human to Human (H2H), a jedno z narzędzi, które pozwala lepiej zrozumieć klientów to ścieżka klienta, czyli tzw. customer journey.

POLECAMY

Klient – czy rzeczywiście go znasz?

Niezależnie od produktu czy usługi online przebieg kupna jest bardzo podobny i wykracza poza internet. Mówimy wtedy o zjawisku ROBO – reseach online buy offline i research offilne buy online. Rozrysowanie całego procesu od zaistnienia potrzeby aż po obsługę pozakupową pozwala określić tzw. punkty styku klienta z...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy