Covidowa rzeczywistość zmienia nas, odbiorców treści, a także klientów. Rosną oczekiwania dotyczące życia e-commerce. Tracimy zaufanie do treści, które czytamy, a także tych, jakie przekazuje nam obraz. Z kolei spotkanie na żywo z klientem nabiera pomału smaku wydarzenia premium. Zmienia się język, jakim mówimy, nie zmieniają się podstawowe formaty, które wykorzystujemy. Ewoluują okoliczności, w których się wypowiadamy, niezmienne pozostają cele naszych działań. Ciągle chcemy:
POLECAMY
- pozyskiwać klientów,
- spowodować, by zachowywali się oni w określony sposób,
- utrzymywać dobre relacje z naszymi odbiorcami (potencjalnymi i obecnymi klientami).

Badania
Z badań corocznie przeprowadzanych przez Content Marketing Institute wynika, że najchętniej używane formaty content marketingowe dla klientów B2C to posty do mediów społecznościowych, krótkie artykuły na blogi i newslettery (spójrz na rys. 1). Chcąc osiągnąć efekty content marketingowe wobec klientów...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!