Sprzedaż w internecie stale rośnie w większości krajów. eMarketer szacuje, że w 2016 roku ponad 1,6 miliarda klientówrobiło zakupy online i wydalioni łącznie blisko 2 miliardy dolarów. W tym samym roku, 33% osób dokonujących zakupy w internecie kupiło produkty za granicą. Co ciekawe, według eMarketer w 2020 r.globalna sprzedaż w handlu elektronicznym osiągnie poziom 27 miliardów dolarów.
POLECAMY
Zanim zdecydujesz się na międzynarodową sprzedaż, powinieneś przemyśleć swoją strategię. Poniżej znajduje się pięć kluczowych obszarów, które należy wziąć pod uwagę.
- Określ w jakich krajach chcesz sprzedawać–pierwszym krokiem jest poznanie, kim są Twoi klienci międzynarodowi, co kupują i w jaki sposób robią zakupy. Zacznij od przeanalizowaniawłasnych danych, z jakich krajówpochodzą kupujący. Warto dokładnie sprawdzić na jakich rynkach może byćzapotrzebowanie na Twoje produkty i poznać ich specyfikę, aby dotrzeć do nowych klientów, nawet jeśli sprzedajesz swoje produkty testowo.Konrad Selerski, Regionalny Dyrektor OperacyjnyzDawanda, internetowej...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!