Jak małe firmy mogą rozwinąć sprzedaż za granicą? Pięć porad PayPal,aby podbić międzynarodowe rynki

Aktualności
Niezależnie od tego, co sprzedajesz, jednym z największych wyzwań w prowadzeniu biznesu jest znalezienie i pozyskanie nowych klientów. Ogromna grupa tych, którzy chcieliby kupić Twoje produkty może być za granicą. Jeśli zaczniesz myśleć globalnie, możesz rozwinąć swoją internetową sprzedaż na skalę międzynarodową.

Sprzedaż w internecie stale rośnie w większości krajów. eMarketer szacuje, że w 2016 roku ponad 1,6 miliarda klientówrobiło zakupy online i wydalioni łącznie blisko 2 miliardy dolarów. W tym samym roku, 33% osób dokonujących zakupy w internecie kupiło produkty za granicą. Co ciekawe, według eMarketer w 2020 r.globalna sprzedaż w handlu elektronicznym osiągnie poziom 27 miliardów dolarów.

POLECAMY

Zanim zdecydujesz się na międzynarodową sprzedaż, powinieneś przemyśleć swoją strategię. Poniżej znajduje się pięć kluczowych obszarów, które należy wziąć pod uwagę.

  1. Określ w jakich krajach chcesz sprzedawać–pierwszym krokiem jest poznanie, kim są Twoi klienci międzynarodowi, co kupują i w jaki sposób robią zakupy. Zacznij od przeanalizowaniawłasnych danych, z jakich krajówpochodzą kupujący. Warto dokładnie sprawdzić na jakich rynkach może byćzapotrzebowanie na Twoje produkty i poznać ich specyfikę, aby dotrzeć do nowych klientów, nawet jeśli sprzedajesz swoje produkty testowo.Konrad Selerski, Regionalny Dyrektor OperacyjnyzDawanda, internetowej...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy