Gemius: Rosjanki odwiedzają e-sklepy, a Rosjanie strony militarne [analiza]

Aktualności
Rosjan przyciągają tematy militarne, a Rosjanki wolą robić zakupy w sieci. Gemius sprawdził, które strony rosyjskojęzycznej części internetu, nazywanego runetem, są skrojone na miarę mężczyzn, a które trafiają w gust i potrzeby kobiet.

Rosjan przyciągają tematy militarne, a Rosjanki wolą robić zakupy w sieci. Gemius sprawdził, które strony rosyjskojęzycznej części internetu, nazywanego runetem, są skrojone na miarę mężczyzn, a które trafiają w gust i potrzeby kobiet.

POLECAMY

Dane z czerwca 2014 roku pokazują, że w Rosji strony WWW przegląda 70 mln dorosłych osób. Wśród użytkowników sieci przeważają kobiety, których jest 37,6 mln, czyli o ponad 5 mln więcej niż mężczyzn (32,5 mln). Internet jak w soczewce odzwierciedla aktualne zainteresowania os...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy