Warszawa, 27 lutego 2019 r. - Branża kosmetyczna jest bardzo podatna na sezonowość i dynamicznie dostosowuje się do trendów panujących wśród konsumentów. Dzięki obserwacji stabilnych tendencji, jak i ich fluktuacji, marketerzy dostają narzędzie pozwalające im identyfikować możliwości, kształtować strategię marki i poprawiać doświadczenia klientów związane z zakupem produktów do pielęgnacji. Warto podkreślić też rolę smartfonów w trakcie ścieżki zakupowej - 31% Polaków szuka za ich pośrednictwem inspiracji, co do zakupu różnych produktów lub usług, a 25% używa telefonu do znalezienia informacji o lokalnych sklepach i usługach. Dlatego tak kluczowe jest dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych.
POLECAMY
Piękno w wyszukiwarce
Wyszukiwania związane z pielęgnacją urody czy makijażem, jakie internauci wpisują w Google są sezonowe. W skali roku charakteryzuje je stabilny przyrost na poziomie 5% r/r, jednak w okresie przedświątecznym zyskują aż 25% r/r. Wyszukiwania te są zarówno generyczne, jak i powiązane z nazwami konkretnych marek. Warto zauwa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!