Tegoroczna, 12 już edycja Forum IAB odbyła się w dniach 6-7 czerwca br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, pod hasłem „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Przez dwa dni przez konferencję przewinęło się łącznie ponad 1300 uczestników. Wzięło w niej udział blisko 100 prelegentów, którzy opowiedzieli o najnowocześniejszych rozwiązaniach i trendach w komunikacji marketingowej, a także obecnych wyzwaniach branży. W obliczu cyfryzacji naszego świata branża marketingowa przypomniała, że najważniejszy jest człowiek.
POLECAMY
- Rozpoczynając pracę nad tegorocznym Forum zastanawialiśmy się, czy standardy w marketingu internetowym sprzed kilku lat nadal obowiązują, jak się zmieniły oraz gdzie w tym wszystkim jest konsument. Zachłysnęliśmy się nowinkami technologicznymi, a człowiek stał się niezauważalny. Musimy odbudować lub zbudować na nowo jego zaufanie – mówiła Anna Gruszka, szefowa Rady Programowej tegorocznej edycji Forum IAB, Chief Digital Officer IPG Mediabrands.
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska podkreślił, że inspiracją do tegorocznej edycji wydarzenia była refleksja dotycząca kierunków i tempa rozwoju marketingu interaktywnego. - Rynek reklamy cyfrowej w Polsce rozwi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!