Dołącz do czytelników
Brak wyników

Eventy przyszłości – kolejny business mixer KAE za nami

Artykuł | 12 marca 2015 |
188
Uczestnicy kolejnej edycji Business Mixer Klubu Agencji Eventowych (KAE), cyklu spotkań służących wymianie poglądów, dzieleniu się doświadczeniami i integracji przedstawicieli agencji eventowych, rozmawiali na temat możliwej przyszłości branży event marketingowej oraz o bieżących projektach Klubu. Spotkanie, które odbyło się w restauracji „Smaki Warszawy”, zorganizowała agencja JETEVENTS.

Uczestnicy kolejnej edycji Business Mixer Klubu Agencji Eventowych (KAE), cyklu spotkań służących wymianie poglądów, dzieleniu się doświadczeniami i integracji przedstawicieli agencji eventowych, rozmawiali na temat możliwej przyszłości branży event marketingowej oraz o bieżących projektach Klubu. Spotkanie, które odbyło się w restauracji „Smaki Warszawy”, zorganizowała agencja JETEVENTS.

POLECAMY

KAE zwiększa zaangażowanie w działania wokół przetargów, które realizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, takie jak strona przetargowa czy promocja wzorcowych standardów. Działania te przyczyniają się do udziału w przetargach na bardziej transparentnych warunkach oraz wspierają działania new businessowe agencji. 

Omówiono Zasady Dobrych Praktyk KAE, które odnoszą się do praktyk biznesowych oraz relacji pomiędzy agencjami. Dokument został opracowany i przyjęty przez członków Klubu.

Rozmawiano także o tegorocznej edycji badania stawek godzinowych i płac. Jest to narzędzie biznesowe wspierające zarządzanie zasobami ludzkimi, relacje z klientami oraz monitorujące zmiany zachodzące na rynku. Obecnie trwają prace nad modyfikacją badania, w celu dostosowania go do bieżącego rynku.

Głównym elementem merytorycznym spotkania była debata pod hasłem „SZOK PRZYSZŁOŚCI – SZANSE, NADZIEJE, UTOPIE” moderowana przez Bogdana Wąsiela (creative director JETEVENTS). W dyskusji udział wzięli: Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Szymon Walkiewicz (Walk) oraz dr Bartosz Wieczorek (filozof, teolog, wykładowca UKSW). W pierwszej części debaty moderator zaprezentował megatrendy opisujące prognozowany rozwój świata do 2030 roku w ujęciu gospodarczym, politycznym, demograficznym i technologicznym. Przedstawionych zostało siedem tez kreślących obraz branży eventowej w 2030 roku. Dyskutanci odnieśli się między in...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy