Dziadkowie na fejsie, czyli jak Silver Generation funkcjonuje w digital świecie?

Aktualności
Spędzają w sieci coraz więcej czasu, traktując internet na równi z rzeczywistością offline stają się atrakcyjną grupą dla e-commerców. Mowa o srebrnym pokoleniu, które rośnie w siłę. W 2015 roku było w Polsce ponad 8,8 mln osób po 55 roku życia. Według danych GUSu, do roku 2050 liczba ta ma wzrosnąć do 13,7 mln., 16 proc. seniorów to aktywni internauci. Jak funkcjonują w digital świecie i co należy o nich wiedzieć, chcąc dotrzeć do nich za pośrednictwem nowych mediów? Postanowiła to sprawdzić agencja interaktywna KERRIS wraz z seniorami z Dancingu Międzypokoleniowego.

Jak seniorzy korzystają z technologii?

- W ciągu ostatnich trzech lat liczba użytkowników smartfonów w wieku 65+ podwoiła się. Widoczny jest dynamiczny wzrost popularności tego typu urządzeń, jednak wykorzystywane są one głównie przez seniorów do funkcji natywnych: dzwonienia i wysyłania wiadomości tekstowych. Ponad użytkowników w tej grupie nie korzysta z mediów społecznościowych przez smartfony, a ¼ nie pobrała na nie żadnej aplikacji - komentuje Ignacy Bochiński, Partner KERRIS Group. Użytkownicy zwra...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy