Marka <digitalkod>, zorientowana na wsparcie firm w rozwoju dzięki połączeniu strategii z technologią, kontunuuje cykl merytorycznych eventów dla marketerów.
Marka , zorientowana na wsparcie firm w rozwoju dzięki połączeniu strategii z technologią, kontunuuje cykl merytorycznych eventów dla marketerów.
21 lutego odbyło się kolejne - 9 z cyklu - spotkanie poświęcone nowoczesnemu marketingowi. W trakcie wydarzenia uczestnicy mieli okazję wysłuchać trzech merytorycznych prezentacji dotyczących: wykorzystania email marketingu w B2B, roli znaku towarowego i procesie jego rejestracji w Polsce oraz na terytorium innych Państw oraz działań ukierunkowanych na optymalizację konwersji z kampanii AdWords.
Eventy pod logiem to próba stworzenia przestrzeni do cyklicznych spotkań dla marketerów, managerów i CMO, zainteresowanych rozwojem interdyscyplinarnych kompetencji w wiel...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły