E-book jako forma content marketingu
Podejście do działań marketingowych się zmienia. Coraz więcej mówi się o kreatywnych formach angażowania odbiorcy i o oferowaniu mu realnych wartości. W tym celu często wykorzystywane są działania z zakresu content marketingu. Potwierdzają to m.in. badania przeprowadzone przez Marketing Institute, z których wynika, że ok. 90% marketerów B2B stawia content marketing w centrum swoich działań. W sektorze B2C także zajmuje on ważną pozycję.
Z pewnością wiesz, że content marketing jest pojęciem bardzo pojemnym, zwłaszcza gdy mowa o formatach treści. Wideo, podcast, grafika – możliwości masz wiele. Nie oznacza to jednak, że tekst pisany przeszedł do lamusa. O ile niemal każda marka prowadzi blog firmowy, na którym publikuje różne artykuły, o tyle jedynie niewielka część idzie o krok dalej i udostępnia swoim klientom realnie wartościowe treści w innej formie. W formie książki.
Poważnie? Tak, poważnie. I Ty możesz wydawać swoją elektroniczną książkę, o ile tylko masz do zaoferowania wartościową treść dla swojej grupy odbiorców. Dlaczego warto to zrobić i przede wszystkim – kiedy?
POLECAMY
Kiedy warto wydać e-booka?
Prowadzisz firmę lub markę osobistą? W takim razie musisz zdawać sobie sprawę, że oferowana przez Ciebie usługa czy też produkt nie jest jedyną rzeczą, jaką możesz dać swoim klientom. Dajesz im wartość...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!