Dekalog tworzenia e-booka od A do Z

Temat numeru

Polscy internauci są coraz bardziej zmęczeni reklamami, które atakują ich z każdej strony. Świadczy o tym m.in. fakt, że ponad 40% z nich korzysta z adblocków. Co więcej, już teraz prawie 400 osób miesięcznie wpisuje do sieci zapytania związane z wyłączeniem reklam na YouTubie czy w smartfonie. Jak więc trafić do potencjalnych klientów, aby ich do siebie nie zniechęcić? Jest na to prosty sposób. Daj im to, czego potrzebują. I co najważniejsze, zrób to w przystępnej formie. Na przykład w formie e-booka!

E-book jako forma content marketingu

Podejście do działań marketingowych się zmienia. Coraz więcej mówi się o kreatywnych formach angażowania odbiorcy i o oferowaniu mu realnych wartości. W tym celu często wykorzystywane są działania z zakresu content marketingu. Potwierdzają to m.in. badania przeprowadzone przez Marketing Institute, z których wynika, że ok. 90% marketerów B2B stawia content marketing w centrum swoich działań. W sektorze B2C także zajmuje on ważną pozycję. 
Z pewnością wiesz, że content marketing jest pojęciem bardzo pojemnym, zwłaszcza gdy mowa o formatach treści. Wideo, podcast, grafika – możliwości masz wiele. Nie oznacza to jednak, że tekst pisany przeszedł do lamusa. O ile niemal każda marka prowadzi blog firmowy, na którym publikuje różne artykuły, o tyle jedynie niewielka część idzie o krok dalej i udostępnia swoim klientom realnie wartościowe treści w innej formie. W formie książki. 
Poważnie? Tak, poważnie. I Ty możesz wydawać swoją elektroniczną książkę, o ile tylko masz do zaoferowania wartościową treść dla swojej grupy odbiorców. Dlaczego warto to zrobić i przede wszystkim – kiedy? 

POLECAMY

Kiedy warto wydać e-booka?

Prowadzisz firmę lub markę osobistą? W takim razie musisz zdawać sobie sprawę, że oferowana przez Ciebie usługa czy też produkt nie jest jedyną rzeczą, jaką możesz dać swoim klientom. Dajesz im wartość...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy