Cykl życia użytkownika aplikacji mobilnej

Aktualności
Z danych Adjust wynika, że aż 80% użytkowników przestaje korzystać z aplikacji mobilnej już dzień po jej zainstalowaniu. Czy konsumenci powracają do aplikacji, których nie używali przez długi czas? Charakterystykę przeciętnego użytkownika przybliża Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager Adexon.

Celem twórców aplikacji nie jest przekonanie użytkownika do jednorazowej opłaty za jej pobranie, ale utrzymanie jego zainteresowania przez dłuższy czas. Szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy preferencje konsumentów szybko się zmieniają, a twórcy prześcigają się w tworzeniu contentu odpowiadającego na potrzeby nawet najbardziej wymagających odbiorców.

POLECAMY

Statystyki pokazują, że średnio 80% pobierających korzyst...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy