To 8. edycja konkursu organizowanego co roku przezwydawcę brytyjskiego „Mobile Marketing Magazine”. – Jurorzy ocenili ponad 180zgłoszeńw 30 kategoriach od marketerówz Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Niemiec, Turcji, Japonii czy Singapuru. Każdego roku jesteśmy pod wrażeniem zgłaszanych kampanii. Wyłonienie finalistów i zwycięzców i tym razem było sporym wyzwaniem – mówi David Murphy z „Mobile Marketing Magazine”, przewodniczący rady jurorów. W gronie oceniającychzasiadająeksperci mobilni z marek, agencji i firm technologicznych, w tym roku m.in. brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis (Online Product Director – Sienne Veit, obecna na liścieTop 50 najważniejszych postaci Mobile 2015 wg „The Drum”), American Express (Head of Marketing,Insurance, Nick Bilodeau, znajdujący się w TOP 10 najczęściej obserwowanych influencerówrynku fintech na Twitterze)czy Eurostar (Mobile Product Lead – Mark Cody).
POLECAMY
Kampania dla iTaxipowalczy o...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!