Dołącz do czytelników
Brak wyników

Continental wystartował z projektem Zimoaktywni

Artykuł | 7 listopada 2014 |
72
Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! – to wyzwanie rzucone przez Continental w nowym projekcie komunikacyjnym Zimoaktywni.

Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! – to wyzwanie rzucone przez Continental w nowym projekcie komunikacyjnym Zimoaktywni.

Na www.zimoaktywni.pl znany rysownik Henryk Sawka zachęca do wymiany opon na zimowe. Ponadto na stronie znajdują się materiały filmowe z poradami ekspertów i kierowców, a także konkurs dla Zimoaktywnych. Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w prasie, Internecie i radio. Kampania jest skierowana do zapobiegliwych kierowców, którzy wolą przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie.

Głównym założeniem kampanii jest podniesienie bezpieczeństwa, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców. Na stronie internetowej akcji, kierowcy mogą przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują. Specjalnie dla Zimoaktywnych przygotowano konkurs – aby wygrać komplet opon zimowych Continental wystarczy pokazać, za pomocą zdjęcia, filmu czy tekstu, że zima może zaskoczyć tylko drogowców.

W projekt zaangażował się ceniony rysownik Henryk Sawka, który z przymrużeniem oka komentuje sposoby przygotowania pols...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy