Niewątpliwie firma Google nie jest tylko jedną z wielu olbrzymich międzynarodowych korporacji. Jej aktywność obejmuje wyjątkowo dużo różnych obszarów działalności, które w mniejszym lub większym stopniu dotykają niemal każdego z nas. Amerykański koncern zaangażowany jest w projekty związane m.in. z nowymi technologiami, oprogramowaniem, sztuczną inteligencją czy produktami konsumenckimi. Do głównych źródeł dochodu Google zaliczają się jednak te związane sektorem usług internetowych. W tej właśnie dziedzinie dochodzi do najczęstszych przemian oraz pojawia się najwięcej nowości. Jakie więc były w tym zakresie najważniejsze zmiany, które zaszły w Google w 2015 roku? Dowiesz się tego z podsumowania i infografiki przygotowanej przez agencję SEO SEMTEC.
POLECAMY
Wybór jednego najważniejszego wydarzenia spośród bardzo wielu jakie miały miejsce w minionym roku, jest bardzo trudny. Do grupy najistotniejszych zmian, które dotyczyły produktów i usług internetowych Google z pewnością zaliczyć można kwietniowy „Mobilegeddon”. Miał on zdegradować w mobilnych wynikach wyszukiwania strony nieprzystosowane do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. I chociaż ta aktualizacja algorytmu wyszukiwania nie przyniosła tak znaczących skutków jak mogłyby wskazywać zapowiedzi Google, to w zdecydowany sposób zwróciła uwagę na coraz większe znacznie użytkowników mobilnych.
Niezwykle ważne było niewątpli...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!