Dołącz do czytelników
Brak wyników

Co zmieniło się w Google w 2015 - Infografika

Artykuł | 22 marca 2016 |
167
Niewątpliwie firma Google nie jest tylko jedną z wielu olbrzymich międzynarodowych korporacji. Jej aktywność obejmuje wyjątkowo dużo różnych obszarów działalności, które w mniejszym lub większym stopniu dotykają niemal każdego z nas. Amerykański koncern zaangażowany jest w projekty związane m.in. z nowymi technologiami, oprogramowaniem, sztuczną inteligencją czy produktami konsumenckimi. Do głównych źródeł dochodu Google zaliczają się jednak te związane sektorem usług internetowych. W tej właśnie dziedzinie dochodzi do najczęstszych przemian oraz pojawia się najwięcej nowości. Jakie więc były w tym zakresie najważniejsze zmiany, które zaszły w Google w 2015 roku? Dowiesz się tego z podsumowania i infografiki przygotowanej przez agencję SEO SEMTEC.

Niewątpliwie firma Google nie jest tylko jedną z wielu olbrzymich międzynarodowych korporacji. Jej aktywność obejmuje wyjątkowo dużo różnych obszarów działalności, które w mniejszym lub większym stopniu dotykają niemal każdego z nas. Amerykański koncern zaangażowany jest w projekty związane m.in. z nowymi technologiami, oprogramowaniem, sztuczną inteligencją czy produktami konsumenckimi. Do głównych źródeł dochodu Google zaliczają się jednak te związane sektorem usług internetowych. W tej właśnie dziedzinie dochodzi do najczęstszych przemian oraz pojawia się najwięcej nowości. Jakie więc były w tym zakresie najważniejsze zmiany, które zaszły w Google w 2015 roku? Dowiesz się tego z podsumowania i infografiki przygotowanej przez agencję SEO SEMTEC.

POLECAMY

 

Wybór jednego najważniejszego wydarzenia spośród bardzo wielu jakie miały miejsce w minionym roku, jest bardzo trudny. Do grupy najistotniejszych zmian, które dotyczyły produktów i usług internetowych Google z pewnością zaliczyć można kwietniowy „Mobilegeddon”. Miał on zdegradować w mobilnych wynikach wyszukiwania strony nieprzystosowane do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. I chociaż ta aktualizacja algorytmu wyszukiwania nie przyniosła tak znaczących skutków jak mogłyby wskazywać zapowiedzi Google, to w zdecydowany sposób zwróciła uwagę na coraz większe znacznie użytkowników mobilnych.

Niezwykle ważne było niewątpli...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy