Cannes 2016 YouTube Ads Leaderboard - Lwy YouTube

Aktualności
W związku ze zbliżającym się konkursem Cannes Lions 2016, YouTube ogłasza dzisiaj specjalną edycję Cannes YouTube Ads Leaderboard, złożoną z reklam, które zyskały największą popularność na YouTube od zeszłorocznej edycji festiwalu. Wszystkie wideo z zestawienia były łącznie wyświetlane przez 6,4 milionów godzin i zyskały 403 milionów odsłon!

W związku ze zbliżającym się konkursem Cannes Lions 2016, YouTube ogłasza dzisiaj specjalną edycję Cannes YouTube Ads Leaderboard, złożoną z reklam, które zyskały największą popularność na YouTube od zeszłorocznej edycji festiwalu. Wszystkie wideo z zestawienia były łącznie wyświetlane przez 6,4 milionów godzin i zyskały 403 milionów odsłon!

POLECAMY


Zwycięzcą zestawienia Cannes Lions 2016 YouTube Ads Leaderboard, przygotowanego specjalnie z okazji nadchodzącego ogólnoświatowego święta branży reklamowej, została zabawna kampania mobilnej gry Clash of Clans: Ride of the Hog Riders (Official TV Commercial), w której bo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy