W związku ze zbliżającym się konkursem Cannes Lions 2016, YouTube ogłasza dzisiaj specjalną edycję Cannes YouTube Ads Leaderboard, złożoną z reklam, które zyskały największą popularność na YouTube od zeszłorocznej edycji festiwalu. Wszystkie wideo z zestawienia były łącznie wyświetlane przez 6,4 milionów godzin i zyskały 403 milionów odsłon!
POLECAMY
Zwycięzcą zestawienia Cannes Lions 2016 YouTube Ads Leaderboard, przygotowanego specjalnie z okazji nadchodzącego ogólnoświatowego święta branży reklamowej, została zabawna kampania mobilnej gry Clash of Clans: Ride of the Hog Riders (Official TV Commercial), w której b...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!