Z roku na rok rośnie udział digitalu w torcie reklamowym. Czy są jeszcze kampanie, które omijają internet?
POLECAMY
Praktycznie nie ma już kampanii, które nie obejmowałyby działań digitalowych. Wynika to z digitalizacji mediów tradycyjnych i, o ile nie przede wszystkim, doceniania marketingu internetowego, który daje wiele możliwości interakcji, budowania relacji z klientem, szybkiego reagowania na jego potrzeby, spotkania odbiorców firmy w miejscach, w których realnie przebywają oraz - co bardzo ważne – na dokładne mierzenie efektywności działań marketingowych. To dlatego w dobie cyfryzacji niemal wszystkiego, marketing jest dziedziną, która już od lat wykorzystuje możliwości, jakie daje internet. Maleje odsetek firm, które nie prowadzą żadnej aktywności w internecie, bo...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!