Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

19 października 2017

bValue inwestuje 1 mln zł w rozwój i ekspansję zagraniczną SENUTO

211
Fundusz venture capitalbValue inwestuje w SENUTO – zaawansowane narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO (Search Engine Optimization) i lidera tego typu rozwiązań w Polsce. SENUTO to system, który pomaga zwiększać ruch w serwisach internetowych i bada ich widoczność w wyszukiwarce Google. Jego unikalność polega na połączeniu w jednym miejscu wielu różnych narzędzi do planowania, audytu oraz analizy kampanii SEO.

SENUTO to rozbudowane narzędzie służące do zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google. Wykorzystywane jest w szczególności przez e-commerce, wydawców internetowych oraz agencje interaktywne i contentowe. Klientami firmy są m.in. WP, Onet, Agora, Interia, Vivus, Pracuj.pl, Allani, K2 Internet, Bluerank czy Performace Media.

POLECAMY

Istotnym wyróżnikiem SENUTO jest jego kompleksowość. Platforma skupia w jednym miejscu wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO, stale przetwarzając ogromne ilości danych. Dzięki modułom: audytu, analizy widoczności, bazy słów kluczowych i dedykowanych narzędzi – każdy specjalista SEO jest w stanie na bieżąco kontrolować efekty swojej pracy i analizować witryny pod kątem ich widoczności w wyszukiwarkach internetowych. SENUTO udostępnia bazę ponad 100 mln słów kluczowych, kategoryzuje je, określa sezonowość, wskazuje współzależności i estymuje ilość ruchu związanego z poszczególnymi frazami.

Założycielem SENUTO jest Damian Sałkowski – aktualny Mistrz Polski SEO, który od wielu lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego. Przed stworzeniem SENUTOpracował jako specjalista SEO w K2 Internet, a następnie rozwijał należącą do K2 spółkę S3.W projekt zaangażowany jest również Krzysztof Dębowski, były CEO notowanej na giełdzie firmy SARE S.A.

Inwestujemy w bardzo dobry produkt, który ma szansę osiągnąć sukces nie tylko w Polsce, ale również za granicą. SENUTO to również młody, dynamiczny, ale doświadczony już zespół. Zainwestowane środki zostaną przeznaczone na prace rozwojowe dotyczące budowy zaawansowanych algorytmów oraz badanie semantyki języka angielskiego i niemieckiego, a także wsparcie sprzedaży. Ma to umożliwić firmie ekspansję na rynki zagraniczne, zaczynając od Wielkiej Brytanii oraz Niemiec– mówi Maciej Balsewicz, prezes bValue. Inwestycja w SENUTO wpisuje się w naszą strategię inwestowania w polskie firmy mające istotną przewagę technologiczną, silny zespół oraz globalne ambicje; jest drugą inwestycją w ramach bValue Bridge - subfunduszu powstałego w ramach programu BridgeAlfa realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W przeciągu kilku tygodni planujemy zainwestować w kolejne projekty z którymi obecnie finalizujemy negocjacje - dodaje.

W ekspansji zagranicznej SENUTO skorzysta także z programu „Go to Brand”, który wspiera polskie marki i produkty w ich internacjonalizacji. W jego ramach zrealizuje projekt o wartości ponad 1 mln zł i skorzysta z dotacji na ponad 750 tys. zł.

Od półtora roku dynamicznie zwiększamy sprzedaż na rynku polskim. W tym czasie pozyskaliśmy ponad 250 płacących klientów. Obserwujemy coraz większy popyt na zaawansowane systemydo analityki i wsparcia działań SEO. Planujemy rozwinąć SENUTO tak,aby skutecznie ograniczyło specjalistom SEO zasób potrzebnych narzędzi, których...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy