Od Bibendum do żubra
POLECAMY
Kto z nas nie kojarzy Bibendum, uroczego bohatera marki Michelin, który zapoczątkował cały trend na brand hero? Dziś ta kultowa maskotka, znana bardziej jako Michelin Man, ma już 124 lata (debiut w 1894 roku), wciąż pozostając jednym z najbardziej rozpoznawalnych markowych bohaterów na świecie. Przykładów można mnożyć: Mickey Mouse, święty Mikołaj marki Coca-Cola czy Quicky od Nesquicka. Na naszym rodzimym rynku także nie brakuje kultowych postaci: Serce i Rozum, Mały Głód czy Żubr, który wykorzystując postać poczciwego króla lasu podbił serca Internautów (nie tylko koneserów piwa). Nie musimy używać wyszukiwarki, by bez problemu przywołać w wyobraźni postaci reprezentujące wspomniane marki - każda z nich zbudowała bowiem w świadomości konsumentów swą silną, ugruntowaną pozycję. Czy trend na kreowanie wizerunku z wykorzystaniem brand hero nadal jest aktualny?
Brand hero idealny
By zagwarantować naszej „maskotce” sukces i rozpoznawalność, warto najpierw przeanalizować kilka kluczowych kwestii. Począwszy od wyboru odpowiedniej postaci do profilu naszej marki i oferty produktowej oraz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!