Blog marketing i współpraca z twórcami internetowymi receptą na ad blocki

Aktualności
Polacy za pomocą ablocków hamują, według OnAudience, wyświetlanie aż 42% treści reklamowych. To rozwiązanie stosuje już 38% użytkowników Internetu. Jak wobec tego dotrzeć z przekazem komercyjnym do czytelników, mimo stosowanych przez nich zabezpieczeń? Rozwiązanie niesie za sobą influencer marketing.

Na tle innych rajów zachodnioeuropejskich, jesteśmy jednymi z najbardziej zirytowanymi reklamą konsumentami. Blokujemy reklamy w całości, nie rozróżniając mediów, ani źródeł. Co ciekawe, z analizy Cloud Technologies wynika, że to użytkownicy blokujący reklamy statyczne generują więcej odsłon (za 39,6% odsłon w e-commerce odpowiedzialni są użytkownicy blokujący reklamy). Zatem każdy utracony przez Adblock użytkownik, to dla reklamodawcy większa strata.

POLECAMY

Czy i jak można obejść blokowanie reklam?Co zrobić,aby dotrzeć do tych 38% odbiorców, którzy nie widzą, a przede wszystkim nie chcą widzieć naszego przekazu reklamowego?

Anti-Adbl...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy