Beaconowe wdrożenie w Chinach generuje 16 mln. dolarów zysku

Aktualności
W 2015 roku jedna z najbardziej znanych aplikacji social media w Chinach - WeChat o łącznej liczbie użytkowników 600 mln. - wkroczyła na beaconowy rynek. Dzięki integracji tych narzędzi, już ponad 1000 sklepów w całych Chinach wdrożyło beacony i zaadoptowało strategię marketingową opartą o tę technologię.

W 2015 roku jedna z najbardziej znanych aplikacji social media w Chinach - WeChat o łącznej liczbie użytkowników 600 mln. - wkroczyła na beaconowy rynek. Dzięki integracji tych narzędzi, już ponad 1000 sklepów w całych Chinach wdrożyło beacony i zaadoptowało strategię marketingową opartą o tę technologię.

POLECAMY

Jedną z firm, która odniosła olbrzymi sukces na tym polu, jest znana marka biżuteryjna w Chinach - Chow Tai Fook (CTF). Firma ta, rozmieściła beacony w 237 lokalizacjach, co stanowi 10% wszystkich sklepów marki (2300+) nawiązując współpracę z kluczowym dostawcą beaconów na tym rynku - firmą Sensoro. Co najistotniejsze, wdrożenie przyniosło zaskakujące efekty, bowiem dochód z tej inwestycji to około 16 mln. dolarów. W dzisiejsz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy