Atman z nową stroną i platformą sprzedaży online
POLECAMY
Lider polskiego rynku data center zastąpił swoją dotychczasową stronę internetową odświeżonym portalem sprzedażowym. Wykorzystuje on rozwiązania znane z branży e-commerce i bazuje na silniku stworzonym z myślą o sklepach internetowych.
Czytelnie i mobilnie
Nowa strona opracowana została we współpracy z IAI S.A. i oparta na doskonale sprawdzonym i bezpiecznym systemie IAI-Shop.com. Firma IAI S.A. wcześniej zintegrowała swoje rozwiązania wspierające sprzedaż i obsługę klientów m.in. z PKO Bankiem Polskim, mBankiem, Pocztą Polską, DHL, PayU czy Gemiusem.
W nowej witrynie wprowadzono odświeżony i bardziej czytelny układ informacji dotyczących wszystkich oferowanych przez Atmana usług. – Jasno pogrupowaliśmy naszą ofertę z czterech obszarów – data center, serwerów dedykowanych, cloud computingu oraz telekomunikacji i bezpieczeństwa sieciowego. Główne zmiany? Strona umożliwia obecnie szybki i bezpośredni zakup online wybranych produktów i usług, została także zoptymalizowana pod kątem smartfonów i tabletów – tłumaczy Grzegorz Żmijewski, dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju Biznesu w Atmanie.
Współpraca z potentatem e-commerce
Najważniejszą zmianą jest wykorzystanie rozwiązań e-commerce znanych z segmentu B2C i zaadaptowanie ich do potrzeb wymagającego rynku B2B. Z jednej strony strona WWW pozwala na łatwe zarządzanie zakupami, a z drugiej pozwala na skorzystanie z klasycznego kontaktu i zamawiania usług za pośrednictwem działu handlowego Atmana. Dodatkową zaletą nowego serwisu jest jego zintegrowanie z wewnętrznym systemem obsługi klienta i wsparcia sprzedaży, czyli CRM. Aby było to możliwe, w ramach projektu powstał specjalny system integracji przygotowany przy współudziale programistów z obu firm.
– Postanowiliśmy połączyć zalety, jakie dają platformy e-commerce z funkcjami, jakich wymagają przedsiębiorcy. Nasza nowa platforma pozwala dzięki temu na pełną kontrolę procesu zakupowego, dostęp do zaawansowanych systemów budowania koszyków zakupowych i obsługi płatności czy zarządzania procesami zakupowo-inwestycyjnymi w czasie rzeczywistym – przekonuje Grzegorz Żmijewski z Atmana. – Praca nad wdrożeniem tego modelu jest nowatorska, wymagająca, ale dająca wiele korzyści w długim horyzoncie czasowym – dodaje Grzegorz Żmijewski.
Zakupy? Coraz częściej online
Uruchomienie nowej strony WWW i platformy sprzedażowej jest...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!