Dołącz do czytelników
Brak wyników

Ankieta Paperhat: zużycie papieru do celów marketingowych [patronat]

Artykuł | 28 lipca 2014 |
182
W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.
W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.
 
Czy firma posiada wdrożony program oszczędności zasobów? Czym kieruje się dział marketingu wybierając nośniki reklamowe? Czy gadżety reklamowe ciągle są w powszechnym użyciu? To tylko trzy spośród dziesięciu obszarów, które chce zbadać Paperhat. Głównym celem badania jest poznanie polityki polskich firm w zakresie print i CSR, głównie pod kątem zużycia papieru. Pośrednio organizator chce zachęcić do rozsądnego i efektywnego gospodarowania projektami drukowanymi, tak, aby nie zużywać niepotrzebnie cennych zasobów – firmy i planety.
 
- Chcielibyśmy trochę więcej dowiedzieć się o funkcjonowaniu CSR w Polsce w kontekście działań print. Okazuje się bowiem, że jest to niezwykle ważny aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu – zmniejszenie zużycia materiałów przeznaczan...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy