Dołącz do czytelników
Brak wyników

"Każdy ma takie wybory, na jakie zasłużył" - Wild Turkey i agencja social media Lyrebird z pierwszym głosowaniem live dla marki alkoholowej w Polsce

Artykuł | 22 listopada 2016 |
200
Social media wciąż żyją wyborami prezydenckimi w Ameryce. Marka Wild Turkey i agencja Lyrebird zorganizowały real-time marketingową relację live, w której użytkownicy Facebooka wybierali między dwoma rodzajami amerykańskiej whiskey – Wild Turkey 81 i Wild Turkey 101.

Social media wciąż żyją wyborami prezydenckimi w Ameryce. Marka Wild Turkey i agencja Lyrebird zorganizowały real-time marketingową relację live, w której użytkownicy Facebooka wybierali między dwoma rodzajami amerykańskiej whiskey – Wild Turkey 81 i Wild Turkey 101.

POLECAMY

Dzięki relacji live na profilu Wild Turkey Polska w zaledwie 4 godziny udało się dotrzeć organicznie aż do 50% fanów. W tym czasie na post zareagowało 221 osób, a wyświetliło go aż 4,9 tys. użytkowników. To pierwsza taka akcja w Polsce przeprowadzona na profilu alkoholowym.

Ta akcja pozwoliła nam połączyć najbardziej angażujące formy na Facebooku – RTM oraz głosowanie reakcjami - a wszystko to w czasie rzeczywistym, co dodatkowo zwiększyło zainteresowanie. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że wszelkie działania...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy