Agencja Facead działająca na rynku od 2009 roku, obsługująca m.in takie marki jak The Body Shop, Centrum Nauki Kopernik oraz marki wchodzące w portfolio firmy A&D Pharma, z początkiem kwietnia 2017 roku przeszła rebranding. Pod nową nazwą BrandAhead agencja będzie koncentrować się na rozwijaniu czterech mocnych kompetencji zespołu: Komunikacji, Kreacji, Kampanii Reklamowych i Nowych Technologii.
POLECAMY
Agencja dwukrotnie powiększyła w tym roku swój zespól. Rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem międzynarodowej firmy HimalayaDrug Company i marką HimalayaHerbals
w zakresie obsługi kanałów społecznościowych oraz zrealizowała kampanię reklamową
z jedną z największych firm mleczarskich w Polsce OSM Piątnica promując w digitalu „śmietankę 42%", w ramach której powstała strona //domowemaslo.pl/.
Na czele agencji stanęła Katarzyna Malinowska, dotychczas New Business Manager agencji Facead. Za strategię odpowiedzialny jest Wiktor Ławik, projekty związane z komunikacją prowadzi Anna Zamecka, a kreacją zarządza Bartosz Wielowiejski. Agen...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!