Dołącz do czytelników
Brak wyników

Agencja marketingowa Facead zmienia się w BrandAhead

Artykuł | 14 kwietnia 2017 |
210
Agencja Facead działająca na rynku od 2009 roku, obsługująca m.in takie marki jak The Body Shop, Centrum Nauki Kopernik oraz marki wchodzące w portfolio firmy A&D Pharma, z początkiem kwietnia 2017 roku przeszła rebranding. Pod nową nazwą BrandAhead agencja będzie koncentrować się na rozwijaniu czterech mocnych kompetencji zespołu: Komunikacji, Kreacji, Kampanii Reklamowych i Nowych Technologii.

Agencja Facead działająca na rynku od 2009 roku, obsługująca m.in takie marki jak The Body Shop, Centrum Nauki Kopernik oraz marki wchodzące w portfolio firmy A&D Pharma, z początkiem kwietnia 2017 roku przeszła rebranding. Pod nową nazwą BrandAhead agencja będzie koncentrować się na rozwijaniu czterech mocnych kompetencji zespołu: Komunikacji, Kreacji, Kampanii Reklamowych i Nowych Technologii.

POLECAMY

Agencja dwukrotnie powiększyła w tym roku swój zespól. Rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem międzynarodowej firmy HimalayaDrug Company i marką HimalayaHerbals
w zakresie obsługi kanałów społecznościowych oraz zrealizowała kampanię reklamową
z jedną z największych firm mleczarskich w Polsce OSM Piątnica promując w digitalu „śmietankę 42%", w ramach której powstała strona //domowemaslo.pl/.

Na czele agencji stanęła Katarzyna Malinowska, dotychczas New Business Manager agencji Facead. Za strategię odpowiedzialny jest Wiktor Ławik, projekty związane z komunikacją prowadzi Anna Zamecka, a kreacją zarządza Bartosz Wielowiejski. Agen...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy