Dołączenie do grupy AdNext nowej spółki jest kolejnym etapem w jej rozwoju i budowaniu kompetencji pozwalających jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Można powiedzieć, że aplikacja PushAd jest następcą newslettera. Następcą, który pozwala skutecznie docierać do użytkowników i generować ich zaangażowanie. Wydawcy i firmy działające w Internecie ciągle szukają nowych sposobów na dotarcie do grup docelowych. Aplikacja PushAd daje im możliwości, których dotąd nie mogli mieć w tak łatwej formie. To właśnie ze względu na potencjał tego narzędzia zdecydowaliśmy się na współpracę z jego twórcami – mówi Rafał Oracz, CEO grupy AdNext.
POLECAMY
PushAd jest narzędziem ułatwiającym wydawcom, e-sklepom i blogerom budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im push notyfikacji. Obecnie PushAd Software wysyła 1,5 mln notyfikacji tygodniowo. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują w czasie rzeczywistym powiadomienia od wybranych witryn w formie klikalnych kart pojawiających się na ekranach komputerów, tabletów i smartfonów. Co ciekawe, aby je otrzymywać nie muszą mieć otwartych witryn internetowych, z których wysyłane są push notyfikacje, ani żadnej przeglądarki.
Aplikacja PushAd pozwala informować...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!