7 sposobów na zwiększenie sprzedaży pod koniec roku

Aktualności
1.   1. Dostarcz informacji i inspiracji  

1.   1. Dostarcz informacji i inspiracji  

POLECAMY


E-maile wysyłane w okresie świątecznym powinny być przesycone odpowiednim klimatem i zawierać inspirujące oferty oraz pomysły na prezenty, które oczywiście łączą się z daną branżą. Przesłanie klientom odpowiednio dobranych informacji i usług pozwala złagodzić "świąteczny stres", który dotyka wielu kupujących. Dobrym pomysłem jest na przykład umieszczenie zakładki bądź linku "pomysły na prezenty" w każdym ze świątecznych e-maili.

Świąteczne kalendarze, countdowns (dynamiczne grafiki informujące o czasie, jaki pozostał do zakończenia promocji, czy – w tym wypadku – do świąt), jak również inne wyjątkowe elementy zawarte w newsletterze, są kolejnym sposobem przyciągania uwagi rozgorączkowanych konsumentów. Potencjalni kupujący są bardziej niż zwykle wdzięczni za dokładne informacje dotyczące cen i czasu dostawy, możliwości zwrotów, najbliższych lokali stacjonarnych, godzin ich otwar...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy