1. 1. Dostarcz informacji i inspiracji
POLECAMY
E-maile wysyłane w okresie świątecznym powinny być
przesycone odpowiednim klimatem i zawierać inspirujące oferty oraz pomysły na
prezenty, które oczywiście łączą się z daną branżą. Przesłanie klientom
odpowiednio dobranych informacji i usług pozwala złagodzić "świąteczny stres", który dotyka wielu
kupujących. Dobrym pomysłem jest na przykład umieszczenie zakładki bądź linku
"pomysły na prezenty" w każdym ze świątecznych e-maili.
Świąteczne kalendarze, countdowns (dynamiczne grafiki informujące o czasie, jaki pozostał do zakończenia promocji, czy – w tym wypadku – do świąt), jak również inne wyjątkowe elementy zawarte w newsletterze, są kolejnym sposobem przyciągania uwagi rozgorączkowanych konsumentów. Potencjalni kupujący są bardziej niż zwykle wdzięczni za dokładne informacje dotyczące cen i czasu dostawy, możliwości zwrotów, najbliższych lokali stacjonarnych, godzin ich otwa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!