5 sposobów aby podnieść fill rate

Aktualności
W Internecie jest blisko miliard czterysta milionów stron internetowych! Duża część z nich korzysta z reklam, aby zarabiać na ruchu generowanym przez odwiedzających. Dla niektórych wydawców to główne źródło dochodu i z tego względu chcą zarabiać na każdym wyświetleniu tak skutecznie, jak tylko to możliwe. Z pomocą przychodzi fill rate.

Fill rate to współczynnik wypełnienia strony reklamami, które są wyświetlane za każdym razem gdy użytkownik odwiedza daną stronę. Są to reklamy, które pojawiły się na witrynie lub po prostu zostały wyeksponowane. Fill rate jest znaczący ponieważ, w przeciwieństwie do tego, czego chciałby wydawca, nie wszystkie zapytania reklamowe kończą się wyświetleniem kreacji. Określenie stawek fill rate może w znaczący sposób pomóc wydawcom w określeniu wykorzystania zasobó...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy