Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

13 grudnia 2017

4Frame rozwija dla Coca-Cola shopper experience w sklepach Carrefour

211
Agencja 4Frame zrealizowała dla koncernu Coca-Cola już cztery „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, których celem jest zwiększenie doznań i wrażeń podczas zakupów. Innowacyjna nawigacja po kategorii napojów dostępna jest w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.

Odpowiednie przygotowanie przestrzeni handlowej na „spotkanie” z klientem, który podczas zakupów szuka także doświadczeń i emocji to podstawa. System oznaczeń, nawigacja po sklepie, a nawet oświetlenie muszą być nie tylko funkcjonalne, ale i zaskakiwać – designem i innowacyjnością dostarczanych rozwiązań.

POLECAMY

Takim projektem jest „Napojowskaz”, który agencja 4Frame zrealizowało dla koncernu Coca-Cola w sklepach Carrefour już w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, wGalerii Północnej i Arkadii w Warszawie.  

„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja shoppera po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy