Odpowiednie przygotowanie przestrzeni handlowej na „spotkanie” z klientem, który podczas zakupów szuka także doświadczeń i emocji to podstawa. System oznaczeń, nawigacja po sklepie, a nawet oświetlenie muszą być nie tylko funkcjonalne, ale i zaskakiwać – designem i innowacyjnością dostarczanych rozwiązań.
POLECAMY
Takim projektem jest „Napojowskaz”, który agencja 4Frame zrealizowało dla koncernu Coca-Cola w sklepach Carrefour już w czterech lokalizacjach: Galerii Wileńskiej w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, wGalerii Północnej i Arkadii w Warszawie.
„Napojowskaz” to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja shoppera po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour. Dzięki ledowej instalacji w alejce...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!