Zmiany, zmiany, zmiany
Dzisiejszy świat jest inny. Pandemia przyspieszyła jeszcze bardziej dynamikę digitalizacji biznesów. Zakupy w internecie stały się powszechne we wszystkich prawie grupach społecznych i wiekowych. Duża część konsumentów nie wróciła do tradycyjnych zakupów w skali sprzed pandemii. Za tym trendem podąża także biznes i próbuje się dostosować. Liczba nowych podmiotów, jakie weszły na rynek e-commerce, nigdy nie była tak duża jak w 2020 r. W 2021 r. trend trochę się wypłaszcza, ale zmiany w podejściu do prowadzenia biznesu na stałe z nami zostały. Siła sprzedażowa internetu też nigdy nie była tak duża.
POLECAMY
Z kolei ani marketing, ani narzędzia do mierzenia zachowań użytkowników internetu nie nadążają już od paru lat (jeśli w ogóle kiedyś nadążały) za ciągle zmieniającymi się zachowaniami użytkowników.
Powszechne zjawisko tzw. cross-device, czyli wykorzystywania wielu ekranów (urządzeń) przez konsumentów podczas podejmowania decyzji zakupowych spowodowało, że coraz trudniej ocenić...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!