2/3 konsumentów oczekuje spójnej i jednolitej oferty we wszystkich kanałach sprzedaży. Tylko 22% badanych uważa, że tak jest już dzisiaj

Aktualności
Jak głosi cytat z jednej z polskich komedii "nie ma rzeczy, których byśmy nie potrzebowali, tylko potrzeby, których jeszcze nie odkryliśmy". Dzisiaj jednak to podejście do sprzedaży jest już przestarzałe. Obecnie bardziej niż wzbudzanie potrzeb na siłę liczy się bieżące śledzenie tych, które klienci już mają i komunikują je za pośrednictwem różnych kanałów. Informacje o ich preferencjach zebrane w jednym miejscu, to dla firm prawdziwe kompendium wiedzy i droga do skutecznej sprzedaży.

Z badań przeprowadzonych przez agencję Manhattan Associates, a relacjonowanych przez portal ISN, wynika, że dwie trzecie konsumentów życzyłoby sobie aby oferta firm była jednolita we wszystkich kanałach, w których sprzedają one swoje produkty. Niestety, jak pokazują wyniki zdecydowana większość konsumentów nie zaobserwowała żeby firmy starały się sprostać ich oczekiwaniom w tej kwestii. Co jest powodem? Okazuje się, że bark narzędzi, które pozwalają zintegrować komunikację we wszystkich kanałach.

POLECAMY

Multichannel źle rozumiany

O multichannel w sprzedaży i marketingu mówi się nie od dziś. Jednak jak się oka...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy