Kalkulator unsub rate
Kalkulator unsub rate – wskaźnik rezygnacji z subskrypcji – to narzędzie służące do określenia odsetka odbiorców, którzy zrezygnowali z subskrypcji danej kampanii e-mailowej. Oblicza się go dzieląc liczbę rezygnacji z subskrypcji przez liczbę wysłanych e-maili. Ta metryka służy do mierzenia skuteczności e-mailowej kampanii marketingowej i może być wykorzystana do wprowadzania poprawek w celu zoptymalizowania przyszłych kampanii.
Dlaczego kalkulator unsub rate jest przydatny?
Kalkulator współczynnika rezygnacji z subskrypcji jest niezwykle pomocny, ponieważ pomaga firmom i marketerom mieć wgląd na to, ile osób rezygnuje z kampanii e-mailowych, wskazując, która treść może nie być dobrze ukierunkowana. Można go użyć do wprowadzenia zmian w celu ulepszenia przyszłych kampanii i utrzymania niskiego wskaźnika rezygnacji z subskrypcji.
W jaki sposób korzystać z kalkulatora unsub rate?
Aby korzystać z kalkulatora, potrzebujesz dostępu do danych o liczbie wysłanych e-maili oraz liczbie rezygnacji z subskrypcji dla konkretnej kampanii. Dane te są zwykle dostępne za pośrednictwem oprogramowania lub platform do marketingu e-mailowego.
Kalkulator oblicza wynik na podstawie następującego wzoru = (liczba rezygnacji z subskrypcji / liczba wysłanych wiadomości e-mail) x 100
Rezygnacje z subskrybcji:
Dostarczone e-maile:
% osób rezygnujących: