Skąd popularność gamingu w świecie marketerów?
Gaming to kluczowe zainteresowanie generacji Z i Y, chociaż wirtualną rozrywką interesują się ludzie w każdym wieku. Według badań IQS Game Story, w Polsce mamy 17 milionów osób, które przynajmniej raz w tygodniu sięgają po gry. Szacuje się, że na świecie jest już ponad 2,5 mld graczy, dlatego możemy mówić o gamingu jako o dominującej rozrywce. W miarę przemian związanych z rozwojem internetu i mnogością komunikatów reklamowych, dziś coraz trudniej jest dotrzeć do odbiorców (szczególnie tych młodych), a tym bardziej ich zaangażować. Według raportu „The State Of Online Gaming” Limelight Network na świecie więcej młodych osób wybiera rozrywki związane z grami wideo zamiast fi lmów czy seriali. Gaming jako z natury interaktywna forma rozrywki odkrywa zupełnie nowy, niewyeksploatowany jeszcze świat kontekstów, które – odpowiednio dobrane – stają się pot...