Omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa jest charakterystycznym modelem sprzedaży. Jego celem jest zapewnienie spójnego i unikalnego doświadczenia zakupowego klientowi bez względu na to, za pomocą których kanałów dotarcia nawiązuje kontakt z daną marką. Strategia “omni” łączy więc sprzedaż stacjonarną z rozwiązaniami systemów e-commerce i zakłada synergię pomiędzy kanałami online i offline.
POLECAMY
Cele biznesowe marki
Obecnie, koncepcja omnichannel staje się fundamentem budowania przewagi konkurencyjnej i sukcesu sprzedażowego. Marki coraz częściej kierują swoje cele biznesowe w stronę wielokanałowości sprzedaży. Rozbudowują ofertę, poszerzają zasięg dystrybucji produktów oraz oferują różne warianty obsługi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!