Sprzedaż online, offline i … mobile - strategia omnichannel

Aktualności
Nowe technologie cały czas rozwijają się, a wraz z nimi zmianie ulegają oczekiwania współczesnych konsumentów. Marka oferująca sprzedaż stacjonarną oraz w sieci, która chce uzyskać przewagę konkurencyjną, powinna obecnie zmierzyć się z trendami technologicznymi i wyjść naprzeciw strategii omnichannel, łączącej świat zakupów online z offline.

Omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa jest charakterystycznym modelem sprzedaży. Jego celem jest zapewnienie spójnego i unikalnego doświadczenia zakupowego klientowi bez względu na to, za pomocą których kanałów dotarcia nawiązuje kontakt z daną marką. Strategia “omni” łączy więc sprzedaż stacjonarną z rozwiązaniami systemów e-commerce i zakłada synergię pomiędzy kanałami online i offline.

POLECAMY

Cele biznesowe marki

Obecnie, koncepcja omnichannel staje się fundamentem budowania przewagi konkurencyjnej i sukcesu sprzedażowego. Marki coraz częściej kierują swoje cele biznesowe w stronę wielokanałowości sprzedaży. Rozbudowują ofertę, poszerzają zasięg dystrybucji produktów oraz oferują różne warianty obsługi k...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy