Słowa, które "przypuszczalnie" psują konwersję...

Aktualności
Blink.pl podsumował wyniki audytów semantycznych polskich stron www, przeprowadzonych w grudniu 2015 r. Jak okazało się, na 16 204 wykonane analizy, zaledwie 18 proc. stron zachęcało odbiorców do dokonania konwersji. Pozostałe 82 proc. witryn wykazywało się istotnymi, marketingowymi brakami oraz błędami w treściach. Jednym z takich elementów był nadmiernie stosowany tryb przypuszczający.

Blink.pl podsumował wyniki audytów semantycznych polskich stron www, przeprowadzonych w grudniu 2015 r. Jak okazało się, na 16 204 wykonane analizy, zaledwie 18 proc. stron zachęcało odbiorców do dokonania konwersji. Pozostałe 82 proc. witryn wykazywało się istotnymi, marketingowymi brakami oraz błędami w treściach. Jednym z takich elementów był nadmiernie stosowany tryb przypuszczający.

POLECAMY

Przypuszczalnie sprzedasz… tylko ile?

Komunikacja w trybie przypuszczającym jest jedną z większych, marketingowych bolą...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy