Wydatki i dynamika rozwoju rynku 2019
POLECAMY
Według szacunków Zenith Optimedia w roku 2019 aż 65% globalnych wydatków na reklamę digital będzie przeznaczonych na zakup programatyczny - to 19% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Niewątpliwym liderem pod kątem dojrzałości rynku i procentowego udziału programmatic w wydatkach na digital są Stany Zjednoczone. W 2018 roku stanowił on 83%, podczas gdy w Polsce zaledwie 31%. Nie oznacza to jednak, że nasz rodzimy rynek programmatic jest w stagnacji, wręcz przeciwnie. Z roku na rok odnotowuje on dwucyfrowe wzrosty w wydatkach. Według predykcji Zenith w 2019 roku dynamika wzrostu wydatków na programmatic w Polsce będzie dużo wyższa niż w ujęciu globalnym. To zupełnie naturalny trend dla mocno rozwijających się rynków w odniesieniu do coraz bardziej dojrzałego rynku globalnego.
Najważniejsze wydarzenia w 2018 roku
Negatywny wpływ na dynamikę rozwoju programmatic zarówno w Polsce jak i na świecie zdecydowanie mia...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!