Każdy, kto próbował wystartować z jakimś nowym biznesem, wie, że nie wszystkie produkty sprzedają się jak świeże bułeczki. Niekiedy bardzo trudno precyzyjnie określić grupę docelową danej usługi albo dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Problem ten spotyka między innymi przedsiębiorców dostarczających rozwiązań z obszaru nowych technologii. Ich produkty często adresowane są do wąskiej, wyspecjalizowanej grupy odbiorców. Niekiedy lokalny rynek nie jest wystarczającym źródłem dochodu. Okazjonalne sprzedaże nie są w stanie stworzyć płynności finansowej przedsiębiorstwa. Z kolei modyfikacja technik sprzedażowych firmy pochłania czas i pieniądze. Przedsiębiorcy zamiast udoskonalać swój produkt, musieliby się skupiać na jego dystrybucji. Właśnie w tym miejscu pojawia się potrzeba wsparcia z zewnątrz.
POLECAMY
- Najważniejszym etapem jest nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. Kluczową rolę odgrywa tu obserwacja rynku, tak aby trafnie określić grupę docelową danego produktu. Dopiero wtedy wiemy, do kogo skierować nasz komunikat. Możemy więc wysłać spersonalizowaną wiadomość e-mailową – mówi Bartosz Majewski COS w Right Hello, firmie z obszaru otbound marketingu.
Nawiązywanie kontaktu bezpośredniego przy pomocy wiadomości e-mailowych to skuteczna metoda zwłaszcza w przypadku firm B2B. Obecnie większość przedsiębiorstw posiada służbowe skrzynki mailowe. Wysłanie takiej wiadomości ułatwia wejście w re...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!