Marketerze, dogadaj się z działem sprzedaży!

Aktualności
„Spór pomiędzy Sprzedażą a Marketingiem to jeden z najdłuższych seriali biznesu. Podobnie jak relacje pomiędzy pracownikami tych dwóch działów, tak samo powiązania pomiędzy systemami CRM i Marketing Automation wywołują sporo emocji(…)”.

Od takich słów rozpoczyna się trzeci odcinek programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” realizowanego przez eVolpe we współpracy z telewizją internetową Słodki Live. W wywiadzie z kierownikiem sprzedaży oraz przedstawicielką biura marketingu poruszamy kwestię wrażliwych relacji pomiędzy ich zespołami. Rozpatrujemy również ewentualność zastąpienia CRM narzędziem Marketing Automation.

POLECAMY

Więcej na oba tematy także poniżej. Czytaj dalej i dowiedz się dlaczego uważamy, że warto dogadać się ze Sprzedażą.

Marketing vs. Sprzedaż. Konflikt stary jak świat (biznesu)?

Zapewne zadajesz sobie teraz to pytanie. Jak współpraca z działem sprzedaży może mi się opłacić? Przecież handlowcy przejmują wygenerowane przez marketerów leady dopiero na etapie faktycznego zaintere...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy